top of page

Utställning på Björnen i Åstorp!

Nu är det dags för årets konstrunda! I år fokuserar jag på att måla djur. Det har blivit både hundar, katter och björnar. Djuren är våra bästa vänner. På min facebooksida kan ni se och följa mitt arbete, även se inbjudan till utställningen. Jag har i kväll gjort nya visitkort. Mitt motto är att göra det enkelt och klimatsmart. det är ju mycket fokus på det just nu. att återvinna och spara på våra resurser. Nedan ser ni bilder på de senaste artiklarna som finns. Kika in på min ny sida: https://www.printmotor.com/bluespoonart/

och beställ där eller kontakta mig angående muggarna med färg. Dessa gör jag på beställning. jag håller fast vid att "Ur kaos kommer konst".

Tills vi möts....


Featured Posts
Titta in snart igen
När inlägg har publicerats hittar du dem här.
Recent Posts
Search By Tags
Inga taggar än.
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page