top of page

Åhus Konstrunda

Godmorgon. Nu är jag och Anna, min lilla nakenhund, väl påpälsad på väg till Åhus. En trevlig konduktör och ganska fint väder. Det är fortfarande  kallt. I dag kommer jag att finnas på plats på Åhus rökeri. Yngsjövägen. Fler konstnärer finns och säkerligen god mat. Gårdagen blev mest lugn. Försökte mig på att måla verkligheten.

När jag går ut med min hund så brukar vi plocka skräp. Det är alla rester som brukar inspirera till min konst. Jag kallar det "andrahandskonst:

I konsten finns både sparsamheten, möjligheten och innerligheten. Hoppas vi ses i dag. I morgon finns jag på Björnen igen. Tills vi möts....


Featured Posts
Titta in snart igen
När inlägg har publicerats hittar du dem här.
Recent Posts
Search By Tags
Inga taggar än.
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page